Boost Casinon Tietosuojakäytäntö Suomessa
Viimeksi tarkistettu ja päivitetty: heinäkuuta 2023
1. Identiteettimme ja sitoumuksemme
Entain-konsernin jäsenenä asetamme etusijalle verkkosivustomme ja mobiilisovellustemme kautta käsiteltävien henkilötietojen suojan. Sitoutumisemme tietoturvaan ilmenee tiukkoina suojatoimenpiteinä ja läpinäkyvinä käsittelykäytäntöinä. Tämä tietosuojailmoitus toimii yhdessä evästeilmoituksemme, myymäläilmoituksiemme ja verkkosivuston käyttöehtojemme kanssa ja muodostaa kattavan tietosuojakehyksen.
2. Tietojen kerääminen
Tiedonkeruumme käsittää useita eri vaiheita koko vuorovaikutuksen aikana palveluidemme kanssa. Kun rekisteröit tilin, keräämme olennaiset henkilötiedot, jotka ovat välttämättömiä palvelun tarjoamiseksi ja säännösten noudattamiseksi. Kun vierailet verkkosivustollamme ja sosiaalisen median alustoilla, keräämme tietoja vuorovaikutuksestasi ja mieltymyksistäsi. Viestintäsi kanssamme sähköpostitse, postitse, puhelimitse, chatissa tai sosiaalisessa mediassa tuottaa arvokasta vuorovaikutustietoa, jonka avulla voimme palvella sinua paremmin. Analysoimme näitä yhteydenottoja parantaaksemme palvelumme laatua ja noudattaaksemme säännöksiä. Boost Casinolla näitä tietoja käytetään myös mukauttamaan pelikokemusta, tarjoamaan henkilökohtaisia tarjouksia ja varmistamaan vastuullinen pelaaminen.
Saamme tietoja myös täyttämiesi kyselyjen avulla, jotka antavat tietoa käyttäjäkokemuksista ja mieltymyksistä. Keräämme myös laitekohtaisia tietoja, kuten evästeitä ja seurantatietoja, kun asetuksesi sallivat sen. Lakisääteisten ja sääntelyvelvoitteidemme täyttämiseksi käytämme kolmansien osapuolten tietokantoja ja tarkistamme tietoja julkisista lähteistä. Lisäksi saamme tietoja verkkomyyjiltä ja palveluntarjoajilta, mukaan lukien rahoitus- ja jaetut likviditeettipalvelut, varmistaen aina tietojen hankinnan lainmukaisuuden.
3. Tietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilötietojasi käytetään useisiin olennaisiin tarkoituksiin toiminnassamme. Peruspalvelujen tarjoamisessa käytämme nimeäsi, yhteystietojasi ja tilitietojasi sopimusvelvoitteiden täyttämiseksi ja pyydettyjen palvelujen toimittamiseksi. Tähän sisältyy pelitapahtumien käsittely, maksutapojen hallinta ja tilin turvallisuuden ylläpitäminen. Asiakaspalvelutoiminnot edellyttävät pääsyä tilihistoriaasi, viestintätallenteisiisi ja tapahtumatietoihisi, jotta voimme tarjota tehokasta tukea ja ratkaista tiedusteluja.
Sääntelyvelvoitteemme edellyttävät kattavaa tietojenkäsittelyä henkilöllisyyden todentamiseksi, iän vahvistamiseksi ja vastuullisen pelaamisen valvomiseksi. Tähän kuuluu pelimallien, tapahtumahistorian ja käyttäytymisindikaattoreiden seuranta, jotta rahapelilakeja ja rahanpesun vastaisia säännöksiä noudatetaan. Käytämme erilaisia todentamismenetelmiä, kuten sähköistä tunnistamista evästeiden ja verkkokuvien avulla, varmistaaksemme turvallisuuden ja sääntelyn noudattamisen.
4. Henkilöllisyyden todentaminen ja vastuullinen pelaaminen
Toteutamme tiukkoja toimenpiteitä henkilöllisyyden todentamiseksi ja vastuullisen pelaamisen valvomiseksi. Tähän prosessiin kuuluu käyttäjätietojen analysointi, mukaan lukien henkilötiedot, pelikäyttäytymismallit ja rahoitustapahtumat. Sitoutumisemme vastuulliseen pelaamiseen saa meidät jakamaan tarvittavat tiedot Entain-konsernin sisällä ja tarvittaessa muiden operaattoreiden kanssa alan standardien ylläpitämiseksi ja haavoittuvassa asemassa olevien henkilöiden suojelemiseksi.
Jotta voimme estää pelaamiseen liittyvät haitat, käytämme varhaisen havaitsemisen järjestelmiä ja otamme tarvittaessa käyttöön tilirajoituksia. Näitä voivat olla talletusrajoitukset, tuoterajoitukset tai pelitoiminnan ajalliset rajoitukset. Innovatiivinen lähestymistapamme sisältää digitaalisia tunnistamismenetelmiä ja kehittyneitä järjestelmiä pelaajien käyttäytymisen analysoimiseksi, minkä ansiosta voimme paremmin tiedottaa mahdollisista riskeistä ja tarjota asianmukaista tukea.
5. Tietojen jakaminen ja vastaanottajat
Henkilötietojasi voidaan jakaa huolellisesti valittujen yhteistyökumppaneiden ja palveluntarjoajien kanssa, jotka ovat välttämättömiä toimintamme kannalta. Tällaisia ovat muun muassa sopimusten täyttämiseen osallistuvat liikekumppanit ja toimittajat, Entain-konsernin jäsenet sekä oikeudellisia ja sääntelyvelvoitteitamme tukevat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat. Valvomme tiukasti tietojen jakamista ja varmistamme, että vastaanottajat täyttävät turvallisuusstandardimme ja noudattavat tietosuojasäännöksiä.
Markkinointitarkoituksia varten jaamme tietoja valituille kolmansille osapuolille vain sinun nimenomaisella suostumuksellasi. Olemme yhteydessä sosiaalisen median alustoihin, kun viestimme sosiaalisen median tiliesi kautta, ja teemme yhteistyötä analytiikkapalvelujen tarjoajien kanssa optimoidaksemme palveluitamme. Rahoituslaitokset, urheilun hallintoelimet ja sääntelyviranomaiset voivat saada tietoja, jotka ovat välttämättömiä turvallisuuden, petostentorjunnan ja sääntelyn noudattamisen kannalta.
6. Tietojen säilyttäminen ja turvallisuus
Käytämme erityisiä säilytysaikoja erityyppisille henkilötiedoille. Asiakkaiden puhelutallenteita säilytetään yleensä 1,5 vuotta, kun taas yleisiä asiakastietoja säilytetään viisi vuotta tilin sulkemisen jälkeen. Näitä aikoja voidaan pidentää lakisääteisten vaatimusten noudattamiseksi, mahdollisten rikosten tutkimiseksi, korvausvaatimusten käsittelemiseksi tai valitusten ratkaisemiseksi.
Turvallisuustoimenpiteisiimme kuuluvat kehittyneet tekniset suojaukset ja tiukat organisatoriset menettelyt. Käytössämme on palomuureilla varustettuja turvallisia tietokeskuksia ja sertifioituja salattuja verkkosivustoja. Säännölliset tietoturvatarkastukset ja -päivitykset varmistavat suojatoimenpiteidemme jatkuvan tehokkuuden. Laajennamme nämä turvallisuusvaatimukset sopimusvelvoitteiden kautta koskemaan tytäryhtiöitämme, edustajiamme ja toimittajiamme.
7. Markkinointiviestintä ja käyttäjien oikeudet
Viestimme eri kanavien, kuten sähköpostin, tekstiviestien ja verkkoyhteyksien kautta. Voit hallita markkinointiviestintää selkeillä opt-out-vaihtoehdoilla, jotka ovat saatavilla jokaisessa markkinointiviestissä, tiliasetuksissa ja asiakaspalvelukanavissa. Poistumisoikeutesi ei vaikuta palvelun tarjoamiseen ja tilinhallintaan liittyvään olennaiseen tiliviestintään.
Rekisteröitynä sinulla on kattavat oikeudet henkilötietojesi suhteen. Näihin kuuluu oikeus saada pääsy tietoihin, pyytää korjauksia, vaatia tietojen poistamista tietyissä olosuhteissa ja vastustaa tiettyjä käsittelytoimia. Voit peruuttaa markkinointisuostumuksen milloin tahansa ja pyytää tarvittaessa tietojen siirrettävyyttä.
8. Kansainväliset tiedonsiirrot
Tapauksissa, joissa siirrämme henkilötietoja Euroopan talousalueen ulkopuolelle, otamme käyttöön asianmukaiset suojatoimet sen varmistamiseksi, että tietosuojastandardit säilyvät. Tähän kuuluu hyväksyttyjen sopimuslausekkeiden käyttäminen ja vastaanottajamaiden riittävien suojatoimenpiteiden tarkistaminen. Tarkistamme näitä järjestelyjä säännöllisesti varmistaaksemme, että tietosuojasäädöksiä noudatetaan jatkuvasti.
9. Politiikan päivitykset
Ylläpidämme tämän tietosuojakäytännön tarkkuutta säännöllisin tarkistuksin ja päivityksin. Kaikki merkittävät muutokset julkaistaan verkkosivustollamme ja niistä ilmoitetaan tarvittaessa sähköpostitse. Kehotamme käyttäjiä tarkastelemaan tätä käytäntöä säännöllisesti, jotta he pysyvät ajan tasalla tietojenkäsittelykäytännöistämme ja henkilötietoihin liittyvistä oikeuksistaan.